12 Nisan 2010 Pazartesi

Monday Morning



Yine bir pazartesi...  Evde olmaya alışmışken işe gelmek bayağı bir zor oldu:( Sabah vardı ama şimdi güneş yok , sıcak yok, biriken iş çok! Ne yapıyorum ben de...? Yemyeşil bir etekle, güne gülümsüyorum:) Çok hoş ta bir nedenim var üstelik! Sevgili Fingirdek Dolap 
giydiklerimle, takıp takıştırdıklarımla beni beğenmiş, yaratıcı bulmuş ve ödüllendirmiş. Bana ilk ödülüm kadar mutluluk veren bir ödül daha! Çok teşekkürler:)
Hepimiz için huzurlu, mutlu ve neşeli bir hafta olsun... 
 

Kazak; Yargıcı
Etek; DKNY
Eldiven; Accessorize 
Gözlük; H&M
Ayakkabı; Roger Vivier
Çanta; Louis Vuitton
 

16 yorum:

Gizzy dedi ki...

Eteğine bayıldım Narcımmm yaa hem rengi hem de modeli çook tatlı:)

eda bayraktar dedi ki...

eteğinin rengine, fırfırlarına bayıldım..yeşil ile kahvede birbirine ne de güzel yakışmış...

ferdagokturkince dedi ki...

negzel giyinmişsin. ben hiç beceremem böyle şeyler yapmayı :)

Doorstepping dedi ki...

Tebrikler!!! Kazak şahane! Ne zaman aldın? Lütfen yeni aldım de :)))

Chilek dedi ki...

Narım gelmiş hoş gelmiş:)Çok geçmiş olsun tatlım süper olmuşsun yine:))

ceydabural dedi ki...

etek şahne güzel çok yakışmış :)

Unknown dedi ki...

pek cici olmuşsun,pek yakışmış.
Maaşallah!

Stil Direktoru dedi ki...

bak Nar tadında oldu bu süper

Unknown dedi ki...

kazagin cok güzel audrey hepburn breakfast at tiffanys deki kazagina benzettim =)

DENiZ dedi ki...

Ben bu kombinini cok begendim! Ver bana ayni sekilde giyeyim hicbir sey degistirmeden ;)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gözlüğüne+kazağına bayıldım Narr çook şeker :)

nar dedi ki...

Gizzy; Mersi ama gözüm seninkilerde:p

edabellaa; Çok teşekkürler:)

cilekperisi; Ne güzel! Beğendin:)

Doorstepping; Çok sağol! Kazağı alalı sanırım 1,2 ay oluyor!

Chilek; Canımsın:) Çok teşekkür ederim, o senin süperliğin bir kere:)

fotograf penceresinden; Teşekkürler!!!

askhane; Maşallahı da aldım, oh:)

Edi; Ne güzel o zaman:)))

Sena; Yaaa? Teşekkür ederim, çok çok!

DENİZ; Ben arada seninkileri giysem, sen benimkileri... Ne güzel olurdu:)

Did Dans La Mode; Çok mersiii, çok sevindim:)

Archferda dedi ki...

saçlarına ve kombinlerine hayranım:)
çok tatlısın harika bir tarzın var.. bu arada geçmiş olsun!
daha çok post lütfen:)

nar dedi ki...

adreferda; Teşekkür ederim, çok memnun oldum, çok:)))

BirSen dedi ki...

Narcim resimlere bayildim! =)Harika cikmi$sin...;)

nar dedi ki...

BirSen; Canım, çok teşekkürler:)))