23 Nisan 2010 Cuma

Find Something

Bu aralar hoşuma giden fotoğrafları, ucundan kıyısından ama mutlak bir noktasından dikkatimi çeken seçimleri sizlere de göstereyim istedim. Ben hepsinde buldum sevecek birşeyler:)










4 yorum:

cilekperisi dedi ki...

ahahha yakışmış hatunlara allahı var yani.ben böyle giyinip çıksam annem der "kızım manyadın mı bu kılıkta sokağa, insan içine çıkılır mı" ben diyemem ona "burası istanbul yeaaa" zaten burası istanbul bile değil :( hoş istanbul olsa yakıştırmak da bi mesele tabi. mesela 1. resimdeki kadın gibi yüksek bel bi etekte kendimi hayal edemiyorum. kocam gelir fantastik misin lan sen bu ne hal der boşanma davasını açar valla. :) ama sana yakışıyor nar, sen bildiğin gibi devam et ben bakıp hevesimi geçiriyorum.

Chilek dedi ki...

En çok SJP'ın tarzını sevdim. Pembesi Hermes sanırım onu da çok sevdim:)

burcu d. dedi ki...

favorim 4. resim'de ki kombin!!

une voguette dedi ki...

gwyneth paltrow ve nicole richie'ye bayildim! ne giyseler yakisiyor ya!! gwyneth'in neat, nicole un da daha bohem olmasi cok hosuma gidiyor!