8 Nisan 2010 Perşembe

Almost the Same...?


Huzurluyum... Uzun zamandan beri hasret kaldığım huzura bu tatsız hastalığın sayesinde kavuşacağımı kim tahmin ederdi ki... Herşeyden uzağım; işten, stresten, gereksiz sorumluluklardan, kırıcı tartışmalardan ve bir türlü uzlaşamamalardan. Sadece gerçekten gerekli, seve seve yüklendiğim sorumluluklarımı yerine getiriyorum, yani hastayım diye yatmıyorum ama dinleniyorum, ruhumu dinlendiriyorum. Sesim azıcık ta olsa çıkıyor artık, az konuşmaya çalışıyorum ki çok konuşabileyim! Pijamalarımla sokağa çıkıyorum, makyaj yapmıyorum, hastalık halinin getirdiği pervasızlığı dibine kadar kullanıyorum. Kısa bir mola gibi; hastayım ama iyi hissediyorum, herşeye rağmen mutluyum:)

Kararsız fotoğraflarımla yine buradayım, bu da iyi geliyor! İki kıyafet... Ortak noktaları aynı oda ve aynı bluz ki kendisi Yargıcı'dan. Geri kalan herşey farklı; bürünmek istediğim kişilik te ruh halim de!





Pantalon; Eskil
Çanta; Louis Vuitton
Bere; Accessorize
Gözlük; Topshop
Küpe; İki ayrı parça birleştirildi, bir küpe oldu ama parçalar nereden?
 




Şort; Oysho
Botlar; Topshop

Ben bazen birşeye takıyorum, koca dolapta başka birşey bulamıyorum ya da bulmak istemiyorum. Bazen bir t shirte, bazen bir ayakkabıya, bazen de bir küpeye takılıp kalıyorum. Size de oluyor mu?


22 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Ne güzeldir o evde oturmanın keyfi imrendim ben de:) Ben de sürekli ayakkabılara takılırım giydim mi birini çıkarmak bilmem bazen.Bu arada gözlük süpermiş:)

trendsandshopping dedi ki...

kombinler çok hoş. benim de takılıp kaldığım parçalar ve kombinler oluyor :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

nar bu şapka sana cok yakışmış çok sevimli görünüyorsun

THESTREETFASHION5XPRO dedi ki...

style

tuguna dedi ki...

olmaz olur mu, ozellike utuleme ihtiyaci olmayan,zor kirisan seylere elim gidiyor hep benim bebekten dolayi:):)ben sortlu kombini cok sevdim, sortunun formu cok guzel.

Daqueen dedi ki...

çok geçmiş olsun !! en kısa zamanda çok daha iyi hissedersin inşallah :)

thales dedi ki...

çok geçmiş olsun bazen pili bitebiliyor insanın şarz etmek lazm değil mi iyi dinlenmeler ve bol vitaminli günler sanaaa

Sena dedi ki...

küpen benim olmaliydi =) ock güzel bende cok sk öle takarm beremi bide tek küpeyle süper uyum sagliyolar valla =) cok begendim

Fundanın günlüğü dedi ki...

Çok şeker olmuşsun Nar cım :)

DENiZ dedi ki...

olmaz mi? Sonra koca dolaba bakip bakip kendini kotu hissetmek de cabasi :(

Gizzy dedi ki...

çook geçmiş olsuuun evde huzur bulmanın tadını çıkar şuan çok imrendimm:):):)bu arada ilk ruh hali tam benlik bere ve gözlük şahane!!!:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Bazen koca bir sezon giyinmediğim tonlarca şey oluyo ama alımlar hiç durmuyo :) Buarada şortunu çook sevdim :)

Itır dedi ki...

tabii sik sik hem de:)bu ara gri bi etegim var ona taktim mesela:)

bu arada tatsiz hastaligin umarim ciddi bi sey degildir.cok gecmis olsun.karamsar olma olur mu?

bumchika dedi ki...

sana bayılmış bi durumdayım şu an ilk kombinde herşey süper 2. kombinde botlarına hasta oldum..devam nar =)

Chilek dedi ki...

Tadını çıkartmaya bak canım, bu günlerimiz de çabuk geçecek.Bak benim 5 haftalık koca raporun son 10 günü geldi çattı:))Tekrar geçmişler olsun,sevgiler.

pearl dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun cnım:(kendinle başbaşa kalmak hem sağlığına hemde ruhuna iyi gelir umarım;)Şortun çok şirin:P

Dikkat et kendine;)Sevgilerr!!

ecce dedi ki...

o pantalon süpermiş, gözlüklerde öle.
Ha bide çok geçmiş olsun (:

Ozan Alçın dedi ki...

İlkini daha çok beğendim ben, saçlarına güzeel bir model lazım.Çok yakışacağından eminim!

güzin dedi ki...

canm cok geçms olsun ama zaten geçecektr herneyse baksana hayatnı daha güzelleştrms bazen hiç istemediğimz şeyler hayatmzı dahada güzelleştreblıor bende suan öyle bi dönemdeym ama mutluym hastalk deil ama bi deişik versıyonu:)ayrıca bu fotoda sen güzelsin pantolonun ve çantan ayrı güzel artk bende istyorm lv mi:=)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Sen özelsin o yüzden dert etme ne olur ve alım seni biblo diye koysam olur mu şeker

nar dedi ki...

fashion house by zeto; Çok teşekkürler canım benimmm.

trendsandshopping; Beğenmene sevindim:)

Moda(e)rator; Yaaa! Çok sağol!!!

THESTREETFASHION5XPRO; Ne desem:)))

tuguna; Kolay olan güzel oluyor ama:)))

Daqueen; İyi dilekler bir harika...

thales; Aynen öyle! Çoook sağol!

Sena; Ne güzel:)

Fundanın günlüğü; Çok mersi:)))

DENİZ; :)))

Gizzy; Senin yorumların da bana şahane:)

Did Dans La Mode, Benim de:( Teşekkürler!

Itır; Canım... Bir kısım düzeldim bile:)

bumchika; Ben de mest olmuş durumdayım:)

Chilek; Kocaman sevgiler, kocaman öpücükler de benden sana:)

pearl; Çok şekersin, çok sağol valla.

ecce; Teşekkür ederim, çok bi de:p

Ozan Alçın; Nasıl bir model mesela:)))

güzin; Çok teşekkür ederim hayatım, senin durumunu merak ettim ben şimdi ama:)

Edi; Sen nasıl tatlısın yaaa... Al beni koy valla biblo, miblo ne diyeyse artık:)

Ozan Alçın dedi ki...

Mesela kısa kestirip düzleştirebilirsin:)