11 Ocak 2010 Pazartesi

Serious Times


Zaman zaman daha ağırbaşlı kıyafetler giymek isteyebiliyorum; işte bu da öyle bir gün! Ağırbaşlı ama benim yorumumla... Farklı renkleri yanyana kullanmayı seviyorum; kendi içlerinde hoş bir uyum yarattıkları  sürece fena da durmuyorlar sanki...?
Bu arada ayakkabılarım o kadar eski tarihli ki, böyle eski tarihli ama yeni gibi duran ve güncel tarzımı da yakalayabilen eşyalarımı kullanmak bana ayrı keyif veriyor. O sebepten, alışverişlerimde de bu konuya oldukça dikkat ediyorum; hep kullanmak isteyebileceğim şeyler şeçmeye gayret ediyorum. 
Aynı kombini asla iki kere giyemiyorum, ufak ta olsa mutlak bir değişiklik olmalı fakat aynı parçaları defalarca, senelerce kullanabiliyorum.

Ceket; Topshop
Fular; Gucci
Etek; DKNY
Ayakkabılar; Vakkorama



3 yorum:

naki dedi ki...

saçların cok hoşşş :)

nar dedi ki...

naki; çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Bir başkası giyse rüküş hatta komik olabilecek kıyafet kombini sizde çok başarılı olmuş,tebrikler süper taşımışsınız,lisede fiziğiniz 100 müydü:)
Yasemin