13 Ocak 2010 Çarşamba

Boy Shoes


Uzun zamandır bu ayakkabılar pek bir moda, benimse bu konuyla ilgili bir hayal kırıklığım mevzubahis:
Yaz başında, daha bu brogues olayı bu denli ortalarda değilken, Londra'da bir Paul Smith'e resmen aşık oldum. Bir tatsızlık oldu, o an bıraktım onu oracıkta...  Ertesi gün gönlünü almaya gittiğimde, o çoktan terk etmişti beni... Ne kadar aradıysam da bir türlü bulamadım. Türkiye'ye döndüğümde internette karşılaştık ama o buralara gelmek istemedi, 'Çok uzak, hem ben istesem de göndermezler' dedi, göndermediler. 31 Aralıkta hala internette olduğunu görünce,  şansımı zorladım ve onu elde etmenin bir yolunu buldum. Bir kaç gün sonra, herşey hazırken, tam benim olacakken, bu defa da o terketmişti beni... 'Bu kadar da olmaz, olamaz!' dedim ama ... Ben de kendime yeni 'Boy'lar buldum, yakında gösteririm onları da! İlk aşkın yerini tutamasalar da çok sevimliler!

İşte 'My Pauls'...

 


Hiç yorum yok: