23 Ağustos 2010 Pazartesi

Let's Continue



Buralarda mevsim yaz, havalar günlük güneşlik ama heryerde durum böyle değil! 
Herkes bizim kadar şanslı değilmiş, soğuktan üşüyenler, yağmurdan ıslananlar varmış;aylardan ağustos olsa bile...


Benim bu saçma kıyafetimin sebebi de saçma havalar ve kısıtlı imkanlardır. Elimdekilerle ancak bu kadar yaratıcı olabildim. Zaten Amsterdam'da fazla yaratıcı olamıyor insan çünkü moda adına, hoş giyinmek adına ya da özenmek adına pek te bir ize rastlamak mümkün olmuyor! Eee ne oluyor? Nar'ın şevki biraz kırılıyor, motivasyonu düşüyor ve sonuç bu oluyor.
Gerçi şimdi bakınca, o kadar da kötü değil, beğendim bile nerdeyse:) Sizce?



Şimdiii... T Shirtüm LNA'dan. Şortum Gap'ten. Bunları evden götürmüştüm:)))

Üzerimdeki hırka Topshop. Bunun da hikayesi yakın tarihli bir seyahate dayanıyor. Yine tedbirsizlik:)

Eşarp H&M'den edinildi. Nasıl kocaman anlatamam!

Botlar da Sacha'dan. Kurtarıcılarım oldular benim! Zar zor bir de çorap bulunca, böyle oldu işte!





14 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

gorgeous!!

simge dedi ki...

Sen ne yapsan oluyor! Huyundan mı suyundan mı anlamadım artık!

Adsız dedi ki...

Tshirt rengi benim favorim zaten,botlarının kombininle zıt olması bence harika bir görünüm kazandırmış.Amsterdam'a inat:)Süpersin şekerim;))

Adsız dedi ki...

Botlar sahane....
Yine süpersin.

Ilgın dedi ki...

"Noone could pull up this look like you,girl!" dedi.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

nasıl olmuşsa, olmuş yine nar. ne yapsan oluyor. ne yalan söyleleyim ilk açtığım anda benlik bir görüntü değil yazacaktım, ama hemmen alıştım hatta beğendim:) enjoy!

LAMSE MOBİLYA VE DEKORASYON dedi ki...

üstündeki bi tozdan mı dır nedir ne giysen uyumsuz olsa bile çekiyior insanı. çokta hoş gene:))

Adsız dedi ki...

ilk defa blognza baktm ve hemen hemen tüm resimlerde yüzünz gözükmüor.yüznzü göstrmk istmdğnz içn mi yoksa özgüven düşüklüğünden mi kaynaklı bir durum ki ben özgüveninzn düşük oldğnu hissettğmi söyleyeblrm..Su Leva

NiLaY dedi ki...

gözlüklerine bayıldım canım :)sevgiler..

Stil Direktoru dedi ki...

tatlım benim giydiklerin değil şirin ve samimi halin beni ilgilendiriyor seviyorum seni!

Unknown dedi ki...

Ay çok karışık! :)

nar dedi ki...

gunesyuksel; You too!

simge,pearl& adsız; Çok teşekkür ederim, harikasınız vallahi:)

Ilgın; Çok mersiii! Çok tatlısın:)

seda; Canım benim! Dedim ya, elimde olanlarla ortaya bu kombin çıktı diye. Ben de giydiğimde hiç sevmemiştim aslında ama sonra bakınca, hafiften hoşuma gitti:)

cinnamum; Nasıl sevindim, anlatamam!

Adsız; Siz öyle hissettiyseniz... Benim için problem yok.

NİLaY; Teşekkürler:)

Edi; Birtanem benim! Ben de seni seviyorum!

MODA CADISI; Bence de:)

STYLE M dedi ki...

adsiz yoruma ne guzel cevap vermissin valla cooook hosuma gitti.özguveni olsa adsiz yorum yapmaz ;)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Like ur blog :)
BTW Is that in Amsterdam?