31 Mart 2010 Çarşamba

A Little Shopping


Küçük çaplı alışverişim!
Joop Le Bain... En sevdiğim parfümlerden; bana vişne ve tütün kokusu verir, hem de bütün gün!
Lanvin Arpege... Kendisiyle yeni tanıştım ama hemen ısındım! Eski zamanlar gibi, eski kadınlar gibi, birşeyler anlatır gibi, ne bileyim, nostaljik kokuyor, benim sevdiğim gibi!
Nars Albatross& Orgasm... Deneyeceğim, ben zor beğenirim böyle fondöten, pudra, allık gibi şeyleri. Herkesin bayıldığı ürünleri nedense ben pek tercih etmem ama denemeden de duramam tabii, elbet bir fikrim olmalı!


8 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

merak ettim kokuları şimdi, gidip bakmalı :))

Unknown dedi ki...

Lanvin Arpege'ı merak ettirdin bana :)

Elif UYSAL dedi ki...

Bayaaa bir küçük çaplı olmuş alışveriş:))) Güle güle kullan Joop'u ben de çok severim:)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Joop ünv.zamanlarımın kokusu.

Peki ya kurdaleler?Hediye paketi içindir diye düşündüm ama fazla uzun dedim.

chfashiontrend dedi ki...

ben de parfümleri denemeyi severim.Merak ettim doğrusu :)

nar dedi ki...

Burcu; :)))

pinkpowder; Güzel ama...

pride; Teşekkür ederim:)

Dikkat! biyo var !; Benim de lise...
Kurdeleler... Size hoş bir görüntü sunmak için:)

chfashiontrend; Ben çok severim parfüm, çok ta denerim!

Adsız dedi ki...

bende arpege i merak ettim nar.. severim eski kadınlar gibi kokmayı.. böyle kurabiye gibi :)
nasıl tarif ama :P buda öle bi koku mu?

nilay

Adsız dedi ki...

Nars Albatross&Orgasm Duo indirimde çilekte kredi kartım olsaydı da alsaydım^^
Ama 18 yaşında kart çıkartmak kim ben kim:D:D