28 Şubat 2010 Pazar

Günün Konusu Oldu; Turban

  

  

 


Bazen değişik birşeyler giymek ya da değişik aksesuarlar kullanmak istiyorum çünkü hep aynı hep aynı , çoook sıkılıyorum. Bu da öyle bir gündü; güzel ya da değil, yakışmış ya da yakışmamış, iyi ya da kötü...  Farketmez ki! Sadece farklı birşey olsundu amaç... Filmlerde, dergilerde alışılmadık, her gün görmediğimiz şeyler görünce hoşumuza gidiyor ama sokakta görünce neden o kadar garipsiyoruz, hiç anlamıyorum!


 

Kazak; Derishow
T Shirt; Zara
Tayt; Oysho
Botlar; Ugg
Turban; Diesel
Gözlük; Tom Ford
Küpeler; Vintage 


p.s. şekil itibariyle adı turban diye geçiyor fakat materyal itibariyle bere olarak ta adlandırılabilir.


8 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Ugg olmadan cok daha guzel olabilirmiss ama ben sahsen cok begendim. Turban fikrine cok uzagim ama sende cok guzel durmus :)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Bense tam tersine turban fikrine çok uzak olmamakla beraber bu kombinasyona yakıştıramadığımı belirtmeliyim. Mesala bir elbise ya da yüksek bel kalem etek ve beyaz gömlekle daha iyi canlandırabiliyorum turbanı gözümde...

KokoSh dedi ki...

bn ne kadar kendim uygulamasamda sende türban hoş durmuş canımm:):)ama küpeler bir harikaaa

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Türban demesek buna başka bir şey desek? Bence fena durmamış, ama ah sevemedim gitti şu Uggları...

Unknown dedi ki...

Turban fikrine karşı değilim ama kıyafet seçimi farklı olabilirmiş.

nar dedi ki...

zuzu, Alışveriç Cini; Teşekkür ederimmm! Ugglarım olmadan asla...

shpyourcloset1; Burada kullandığım fazlasıyla spor bir turban, hatta bere! Dolayısıyla, şık bir kıyafetle kombinlemem mümkün değildi.

KoKosh; Çok mersi:)

Moda Cadısı; Aslında burada pek seçim söz konusu değil:p Çok saçma hissettiğim bir gün, bunları geçirdim üzerime. Sonra, saçımı sevmedim, falan filan... derken ortaya bu çıktı, düşünmeden...

Unknown dedi ki...

turban fikri güzel;lakin bana göre bu stil giyim ile pek uyuşmamış.
UGG nerede ve nasıl kullanılırsa kullanılsın her zaman güzeldir.
sana katılıyorum.

nar dedi ki...

askhane; Aslında uysun diye bir derdim pek yoktu, uymasın hatta, daha güzel:) Tabii bence:)